mY selF

mY selF
ayue

tHrowinG

tHrowinG
studio

sedIh..huHuHu....

Tp u mSe SkuNk ni ht Y sGt ssh krnE ayh x bRpe sht..

aYh de Kt wad sKunk nie..tp Sy sdh sbb sy mmG x blh Blik...sy RsaU sgT..cmE sbln jE lg..trllU bnyK y sY kne sIapkn u finAl assesment niE..wrK bnYk x siaP g p x Pe mSh de mSe.mSih de LecturEr sbgaI skNgn mSh Ade org tua bG smgt,msh De kwn2 tlg. n y Pntg msH de ALLAH SWT y sntiasa kn bntu uMatnyE dlm kssHn.



Ya ALLAH..

kau SeLmAtkanlah ayahku yang tengah mempertaruhkan nyawanya.engkau kuatkanlah semangatnya semoga beliau akn cepat semboh dan balik pada asal.ya AllAh Kau ampunkan la dosa ku terhadap org tua ku.engkau kurniakan berkati la doakan nie..ikhlas dari seorng anak yang sentiasa dalam kerisauan dan jauh dari pandangan mata ayahnye.aminnn...


Alhamdulillah ....
skUnk NIe smo Da ok da....ayH pna mkin plih...mkin kuat jd aku x pyh rsau ag sal ayah..yunk aku prLu pK skunk nie cme prOject u sem Lst NIe..agaK la mncBR cKit....

Aku nie tkt gIle biLe aku pk SSh nyE nk lalUi seM nie...lG 2 pk sal nk cntnue stdy kt s.alam...jd mslh wooo.....
xtau NK msuk cos ape..xtau nk dok mne..agak la ssh...p aku kne trskn jg..aku x nk buang mse aku nnt.
cpt hbs cpt ley krje..hehehehe

young ceramic artist

assalamualaikum...

sy stdnt diploma in ceramic design,skunKi ni bru Part 5...iNsyaLLah nExt sem da fiNal sem....aMin..

seOrNg y iNgin mnjdIkn cerAmic sBgai sbJect Y sMO aKN taU..ye La cEramiC x sptutNye hLg d dnia n ceRamIc prlU la

mKin kE hAdapaN..

sY akN HrgaI pLuang y SY Ade skiRenyE sY diBeri pluAng ke bIdAng Nie..dLm tmpoH 2 thuN nie dA bnYk y sy bljr....

inSyallh sy akn smbg stdy n Learn moRe aBout ceRamic..

kerAnA sY inGin caiPaikn keinginan sY slmE niE..

seMoge iMpIaN kAn jAdi nYatE..

iNsyaLLaH....



sKunk NIe Da fInal sem da Kt cNie...

Dlm Pemilihan s.mtter sy mmerlukan mse y pnjg u memilih.ssh jg nk wt olahan dr s.mter...
sem Nie we all da bnyk pertkrn...

skUnk nie Da FUNCTION FOLLOWS FORM..

jd idea kne mai dlu b4 fungsi.....
skunk nie kne pk bntuk cm ne dlu nie...xpyh nk sbuk nk pk nk jjd pe nnt....
peninGGgggggGGGG....................



Loading...

Wednesday, July 21, 2010

sWeeT iN mY miNd nOw




sme thIng MaKe Me sMIle Tau SmLM...hPPy sGt TaK dApaT Nk gmbR KN lagi dAh...dLM ht AKu SkUNk Nie BErbNge2..bTL ktE org....kTE KhLgN sEsEorg ADalah kerAnA Allah NK bg yUnK lbh baIk UnTUK kite....bG AKu mGKIn dA XDE khBgiAN LaiN dA bIlE akU kHlnGN dIe p sKUnK AkU X SngKe yuNk aku tuNggu slME Nie ada hsil yuNk sGt aku tErkElu...dA LMe aku tnGu sAAt NiE..yunK psti,pAs Nie Aku mmg nk fcus kt dia N aKu kne ykin dgn dIe aku xNk PK Lg da u oRG LN...aku Nk jd gD wf u dIE n aku NK jd gd mum u ank KmI Nnt..smgE Aku N die akN KKL kEAkhir NyEr.....inSyALlh...i love yoU so much....

Thursday, July 15, 2010

swEEt mEMoRy at KlATe




































sOal PeRAsaAN..mncri lelaki dalam foto Ht kU



mmg SkaR Nk dilpkn tnTg dIE...
sorg yunk aku lgsg x knl...perjumpaan yunk secara xsngje
mmbuatkn aku ingin jmpe ag u kli ke 2...
di mne kah dia skunk nie...
jejake yunk berada dlm gambr 2...
aku akn cr dia...msh teringt di senje 2..
"sdg aku jln2 sorg2 ditpi pantai..aku terlihat sorg pemude termenung atas motornye...
dlm ht tertnye2 adkah dia ksyian spertiaku ??? nmun aku abaikan...
hingga aku berlalu....
die msih dtmpt yunk sme bile aku dah patah blik...
spe kah die ???ape yunk dia renungkn....????
smo jd tnde tnye walaupn aku lgsg xtau spe die....
aku selisih jln dgn dia n aku tgk di sdut mtenye ada mate ku yunk sdg mrhtikan dia..
dia berlalu dgn satu snyman u aku.....kmi ber lalu....
tibe2 aku dgr sapaan,"sorg ke???" ape yunk aku hrus wt. tkut risau smo ada.....
jantung aku BErDEguP Kncg..laluku mnjwp ye...
die trs brtnye pe tjuan aku kt sne..dia tnye mcm2 sal aku,p aku rse cm slse sgt dgn die walaupn aku baru ke kli pertama jmpe dia..
ktenye...die kje kt ats kapal..stiap hjg mgu dia akan ke tp pntai u tngkan flrn...
dlm kple aku dia sorg yunk sgt tng,...
stelh leke borak tbe2 suare azan berkumandang.....
dia bngn n berkata dia kne blik dlu..
ktenye klu de jdh kite akan jmpe ag....
bkn kt ln p kt cni jg.....die prg tnpe mnta n mngglkn no fon pun...
aku mkin kagum dgn dia...
seolah2 aku tau skpnyew...
lps 2 aku terpisah....
smpai skrg aku msh mghrpkn yunk aku akan jmpe dia ag ps nie..
doakan aku berjaya..
inyallah.......

Wednesday, July 14, 2010

ouR product




my product 4 last semester




dalam ushe aku nk jd sorg dsigner mmg bnyj yunk aku kne lalui dlm usia skrg nie..
bnyj jritikan bnyak coment n bnyk sgle bnak laaaa...
kdg 2 smo nie wt aku rase malas n fade up..

anyway.....

aku kne cklkn ht u hdpi sgle rntngn nie....

sbr dgn kte2 lectrer n insyallah pe yunk diorg gtau 2 ade hkmah nye...

Monday, July 12, 2010

SELALUNYE

KNPE lA akU jD Cm nie.>....
KnpE TrllU BnYk hLgN n rntgn dLm HbGn aku..
AKU Nk hDp tNG CM oRG LeN..

SlLuNyE oRg Y kItE syg SlLU AKN mmbUat kItE DLM keadaAn TErUJi,
SLLunYE OrG y kItE syG akN MembuatkN KiTE rse TerKELiRU,,
SLLUnYE org y kite plg Syg AkN wt KitE TerLuka..
SlluNYE org y kiTE Syg sslU MmBUaT kite TrKilaN..
sllUnyE org Y KitE Syg akN wtkn tHp Ksbrn kiTe meniPIs...

tP....
orG Y kITe syg SKe hdr BIlE kiTe mMrlukn dAn pergi tnpe mngglkN psn..
xkre brpe bnyk 'SELSLUNYE'
dIE Ttp Kkl sbGai oRg kItE sYg

ITULAH SAYANG

Wednesday, July 7, 2010

neW Sem N nEw liFe

eHermmMMM.....tuP..Tup da part 6 da aku nie...

skrg nie tgh bsy nk cR sUbjeCt mterr..xTau nk wt pe.Tmbh2 seM nie semo da ubh Kncep..
aGk la ssh nk cr s.Mter y sesuai..aku kne plh Y terbaik u lst prjct akU seM nie..
dlm rncgn nyer nk ambil buah menGkudu p Da De org Gne da..aku nk ambl buaH saLak la..
+liss de jg texture pda skin dier....p xtau la proceed ke x..tgk la nnt..